Kategoriler

Blog Arşivi

Blogger tarafından desteklenmektedir.

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Nev - Bir Nev-I Alaturka - Torrent İndir


1.Sevmekten Kim Usanır

2.Mazideki Aşk

3.Denizde Akşam

4.Akşam Misafiri (Kapıldım Gidiyorum)

5.Kimseye Etmem Şikayet

6.Ben Küskünüm Feleğe

7.Sensiz Olamam

8.Şimdi Uzaklardasın

9.Ey Büt-i Nev Eda

10.Kimseye Etmem Şikayet (Akustik)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nev - Bir Nev-I Alaturka - Torrent İndir


1.Sevmekten Kim Usanır

2.Mazideki Aşk

3.Denizde Akşam

4.Akşam Misafiri (Kapıldım Gidiyorum)

5.Kimseye Etmem Şikayet

6.Ben Küskünüm Feleğe

7.Sensiz Olamam

8.Şimdi Uzaklardasın

9.Ey Büt-i Nev Eda

10.Kimseye Etmem Şikayet (Akustik)


" Nev - Bir Nev-I Alaturka - Torrent İndir " icin 0 yorum :

EN ÇOK İNDİRİLEN

Copyright © 2013 - 2014 Taner Cihan | Tüm Hakları Saklıdır.
Canli Mac Seyretir , Webdeyakala girişimidir.